Урок №31 Тема уроку "Ознайомлення з стилями роботи бармена"

19.04.2023 

Тема уроку "Ознайомлення з стилями роботи бармена"


   При обслуговуванні споживачів бармен використовує різні стилі роботи: класичний, флейринг і спідміксінг.

    Класичний стиль роботи бармена доречний в ресторанах класу люкс і вищого класу. 

Цей стиль відрізняється своєю консервативністю і строгістю, починаючи з одягу бармена і закінчуючи правилами приготування і подачі напоїв. бармен за  стійкою повинен шануватися, стримано, манера приготування напоїв не терпить відхилень від правил. 

Для класичного стилю характерні такі особливості, як полірування посуду, охолодження келиха, вимір компонентів коктейлю по мерному склянці - джіггер, відсутність рідини в склянці після приготування напою і ін.

    Флейрінг (До 2001 р фристайл) виник в 1980-і рр. Це мистецтво приготування коктейлів, в рамках якого використовуються елементи жонглювання, фокуси, вогняне шоу, акробатичні трюки. 

Флейрінг ділиться на робочий і «шоу». 

Робочий флейринг не припускав підкидання пляшок. 

Бармен грає ними на барній стійці, переміщаючи їх, і в той же час готує конкретний коктейль за бажанням споживача.

У «шоу-флейринга» бармен підкидає пляшки, перекидає їх за спину, ходить по шийку пляшок, може залучити до свою гру споживачів. 

«Шоу-флейринг» доречний на дискотеках, презентаціях.

   Спідміксінг - Це стиль роботи бармена, при якому він повинен продемонструвати своє вміння швидко змішати коктейль, не допустивши помилки в дотриманні стандарту і пропорцій. 

Правильність приготування перевіряється за класичним коктейлем. Смак, аромат, міцність і склад повинні бути однаковими в будь-якій країні світу.

Алгоритм виконання замовлення в барі

Алгоритм виконання замовлення в барі включає наступні дії бармена:

-При вході споживача бармен зобов'язаний показати йому, що його прихід помічений і йому тут раді. 

Бармен повинен висловити свої емоції поглядом і розташовує виразом обличчя. 

При цьому бармен повинен триматися прямо, природно, без догідливості;

-При підході споживача до стійки бармену слід привітати його; завсідника бару можна назвати по імені, дати зрозуміти, що його пам'ятають; завести невелика розмова, розташувати до дружній бесіді стоїть поруч;

-При прийомі замовлення бармен завжди повинен знаходитися перед споживачем і дивитися на нього. 

Подавати меню або карту вин або коктейлів бармен повинен так, щоб споживачеві було зручно її читати, не перегортаючи;

-При виборі споживачем напою бармен зобов'язаний дати вичерпну інформацію про його якостях і смаку. 

При відсутності бажаного напою слід запропонувати інший, а не просто відмовити. 

Якщо споживач не визначився в назві напою, бармен може спробувати йому запропонувати спочатку більш дорогий напій;

-Отримавши замовлення, бармен щоб уникнути помилок повинен його повторити.

-При виконанні замовлення бармен повинен стояти навпроти споживача особою до нього. 

Подавши напій, бармен повинен спокійно чекати, коли споживач вип'є його, а побачивши порожню посуд, не поспішати її прибирати. 

Прибирати використаний посуд можна тільки при повторенні замовлення або після відходу споживача. 

Не можна ставити споживача в незручне становище, забираючи відразу ж порожню посуд і показуючи тим самим, що йому або більше нема чого робити в барі, або необхідно повторити замовлення, що не завжди відповідає інтересам споживача;

-При прощанні зі споживачем бармен повинен подивитися йому в очі, з посмішкою попрощатися і запросити відвідати бар ще раз.

При обслуговуванні споживача слід завжди пам'ятати правило: «Задоволений споживач призведе 4 інших, а незадоволений - це 10, які до вас ніколи не прийдуть».

Домашнє завдання :Опрацювати теоретичний матеріал . Вивчити тему. Фото конспекту надіслати на електронну пошту: chepakova.nina1@qmail.com


Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок №87. Тема уроку "Банкет з частковим обслуговуванням офіціантами". 10/22

08.05.2022   Тема уроку "Банкет з частковим обслуговуванням офіціантами". Банкет з частковим обслуговуванням офіціантами носить н...